Ämne: Min hemsida
Visa ett inlägg
Oläst 2006-05-31, 11:57 #15
Roberts avatar
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Roberts avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by serial@May 31 2006, 01:54
Citat:
däremot så känner jag igen mig som leverantör när man måste kriga för att få kunden att förstå att hans idé (i ditt fall menar jag den grafiska biten) är....skit.
Jag är inte riktigt med där. Självklart kan det vara så att det ser ut som skit, i dina ögon. Jag gillar lite udda lösningar helst gjorda av någon som inte är helt befläckad av hur det ska se ut.

Lite OT:
Min tatuerare "krigade" också om hur han tyckte att min tatuering skulle se ut, jag kände mig inte väl till mods med det även fast jag ansåg att han var väl kompetent att komma med förslag och inte "kriga", men i slutänden var det min smak som skulle färga mitt skinn för att mitt sinne skulle trivas. (nästan poetiskt det där sista)
Tatuering som exempel var väldigt dåligt. Du skriver att du gillar "udda lösningar". Jag anser att det ligger på min moraliska skyldighet att informera dig om att dina kunder inte vill navigera sig genom udda lösningar, utan vill, förhoppningsvis, göra affär med dig, på ett så enkelt och icke störande sätt som möjligt. Är du artist med syfte att provocera så kan du väl förbluffa dina besökare, men vill du sälja varor så får du se till att inte avleda uppmärksamheten från sitens verkliga syfte.

[edit:stavfel]
Robert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat