Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jul 2003
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jul 2003
|
Sådär ja, nu har det gått lite lagom lång tid, så jag tänkte rapportera om vad resultatet blev av artikeln i InternetWorld. :)
Jag fick inte särskilt många mail med allmänna kommentarer om hemsidan. Inte heller gav artikeln någon mätbar ökning i besöksantal. Det kom några mail från andra som säljer saker på nätet som ville ha lite tips och råd om det, ett par som ville annonsera på min sida och några som ville byta länkar.
Men, jag fick några minst sagt intressanta erbjudanden! Jag har redan skrivit kontrakt med det ena företaget och levererat första omgången bilder. Ska bli jättespännande. Det andra företaget är störst i världen i sin bransch. Om dessa två avtal faller väl ut (och det verkar inte osannolikt) kommer jag sannolikt att fördubbla min nuvarande inkomst. Det känns förstås otroligt kul.
Pressen verkar alltså ha ett enormt genomslag. Hon som skrev om mig är förresten intresserad av att komma i kontakt med andra som har startat lite ovanliga saker på internet och försörjer sig på det. Är det nån som känner sig träffad kan ni höra av er till mig (t.ex. här eller via PM), så ska jag tipsa henne.
|