Visa ett inlägg
Oläst 2006-05-27, 00:36 #15
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2005
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2005
Jag har inte läst alla inlägg, så jag vet inte om jag upperepar någon...

Att starta en pokersida idag utan enorma resurser låter ungefär lika vinstrdivande som att slå upp en korvkiosk brevid McDonalds eller som att försöka konkurrera ut Google med ett tvåmansteam (varav ingen av dem kan någonting om programmering).

Pokermarknaden är idag sjukt saturated (vad heter det på svenska?). Finns vissa pokersiter som skänker bort en halv månadslön till folk bara för att registrera sig och spela ett par timmar. Många har enorma marknadsföringsbudgetar, tiotals miljoner kronor i fickan och en oerhörd kompetens.

Dessutom tror jag personligen att pokerbubblan kommer spricka vilken dag som helst. Pokerset blir knappast årets julklapp nästa år igen, trender kommer och går. Min rekommendation är istället att sätta dig och klura ut vad som blir årets julklapp nästa jul, vad händer i sommar? Vad behöver folk 2007?

Och snälla bespara mig jobbiga "här på wn försöker vi faktiskt hjälpa varandra"... Det är det jag försöker göra! I vissa situationer måste man se sanningen i vitögat och börja om.
Hofvet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat