Citat:
Originally posted by wiggin@May 25 2006, 12:17
Det var det löjligaste jag hört? Självklart skall man inte behöva förstöra sina bilder genom att lägga text eller på annat sätt förvränga dem. Visst kanske det försvårar att folk snor dem.
|
Nä, självklart ska man inte BEHÖVA göra det.. det tycker inte jag heller.
Men du måste ju förstå och se på samhället också, finns många saker man inte ska behöva göra.. t.ex låsa sin cykel. Men alla på denna planet kan inte skilja på ditt eller mitt. Så man får tyvärr anpassa sig till samhället precis som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Sen om det leder till att ens bilder ser mindre bra ut, det spelar ingen roll.. det är sånt man får ta. För vad finns det för andra alternativ? Att riskera att dina saker blir stulna? Jaha? Hellre att dem ser fulare ut så dem inte blir stulna.. än att dem ser bra ut och BLIR stulna..
Mina personliga åsikter.
PS. En annan sak till trådskaparen är att det självklart inte hjälper att ha en liten text längst ner på bilden.
Då kan man bara klippa bort den biten precis som du själv säger. Så därför är mitt tipps att skriva en text över hela bilden och göra den mindre synlig via fade t.ex 10% eller så.
peace. <_<