Visa ett inlägg
Oläst 2006-05-20, 14:17 #8
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Originally posted by Björn@May 20 2006, 13:55
Citat:
ag ville snarare bara göra det förstått att man inte bara kan "slänga upp en pokersajt" och bli stormrik hursomhelst, vilket många i dagens läge verkar tro. Vill man lyckas väl bör man helst inte bara vara "ett par polare".
Det lär väl ingen tro.. men typ.. det är klart att det fortfarande går att göra bra saker på området. Att man inte bara kan slänga upp en site är kanske sant, men det beror ju på vilken kompetens "polarna" besitter, inte sannt. Det är svårt kanske, men inte raketforskning.

Inlägget låter i mina öron lite väl mkt "jag orkar inte göra det själv, så jag hoppas att ingen annan pallar och lyckas heller" ... men det är kanske bara jag..
Dess värre finns det faktiskt många som tror att man blir rik så fort man får upp en pokersajt. Jag har fått e-mail från människor som vill att man ska gå in med 100 000 i riskkapital så att de kan starta upp ett AB och skapa en pokersajt där man kan spela poker precis som på Expekt och Party Poker! -Helt utan att ens vara medvetna om att det är olagligt i Svea Rike (något som Milad visserligen har koll på, vilket gör att han redan där höjer sig över det andra packet).

hehehe, en viss poäng kan finnas i det där sista påstående. Skulle de mot förmodan lyckas skulle jag vara minst sagt avundsjuk, och är polarna mycket kompetenta så ska de inte räknas ut...
Worm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat