Låter lite som när man läser böcker i egenföretagande.. bara massa problem målas upp, tillslut så pallar man inte bara..
Bara för att de stora siterna just nu gör på ett speciellt vis så innebär det inte att det inte komma en "vemsomhelst" och göra en egen version på nånting, hålla det basic, och ändå få users. Finns många exempel på detta. Vill man in med storsläggan på en gång så lär det kosta, helt klart.. men det finns ju andra vägar, som alltid.
Citat:
ag ville snarare bara göra det förstått att man inte bara kan "slänga upp en pokersajt" och bli stormrik hursomhelst, vilket många i dagens läge verkar tro. Vill man lyckas väl bör man helst inte bara vara "ett par polare".
|
Det lär väl ingen tro.. men typ.. det är klart att det fortfarande går att göra bra saker på området. Att man inte bara kan slänga upp en site är kanske sant, men det beror ju på vilken kompetens "polarna" besitter, inte sannt. Det är svårt kanske, men inte raketforskning.
Inlägget låter i mina öron lite väl mkt "jag orkar inte göra det själv, så jag hoppas att ingen annan pallar och lyckas heller" ... men det är kanske bara jag..