Visa ett inlägg
Oläst 2006-05-20, 13:08 #5
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Ja, det är absolut ett forum där alla frågor får ställas, och jag har inget emot frågan i sig. Min kommentar kan tyckas aningens stygg, vilket jag i efterhand även ser.
Jag ville snarare bara göra det förstått att man inte bara kan "slänga upp en pokersajt" och bli stormrik hursomhelst, vilket många i dagens läge verkar tro. Vill man lyckas väl bör man helst inte bara vara "ett par polare". Men har ni kapitalet till det så önskar jag er all lycka och välgång. Se bara till att läsa in er grundligt i branschen först, vem som helst klarar inte att operera en stor pokersajt framgångsrikt. Det finns exempel på många som lyckats bra, och många som inte lyckats särskilt bra, och de som lyckats bra har haft stora kapital bakom sig, samt god expertis.

När jag nu läser om inlägget verkar det dock inte som ambitionerna är så stora som jag först tycktes tro. Ska ni bara skapa något lokalt för Sverige bör ni troligen undvika de stora programvaruleverantörerna och istället satsa på en god franchise med bra procentavtal, kanske Dobrosoft kan vara något?
Worm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat