Citat:
Originally posted by Johan H@May 18 2006, 15:53
HP är bäst. Kvalite rakt igenom
Robertsson vet inte vad han snackar om, som vanligt ;(
|
Hahaha älskar dina kommentarer

:blink:
Personligen har jag bara haft kontakt med DELL supporten, och jag tycker inte det är nå fel med den.
Visst kanske inte teknikern som svarar vet EXAKT vad för specifikationer just din modell har men, dem tar reda på det på ett par minuter. Så det finns egentligen inget att klaga på. Man bör inte heller kräva så mycket mer än det egentligen, inte för det priset iallafall.
Annars när det gäller bärbara datorer rekommenderas självklart DELL, IBM och HP.
När det gäller stationära finns datorbutiken.com och komplett.se med hyffsat bra support.
Där behöver man garanterat inte vänta 5 månader på att få något utbytt.
Jag tycker trådskaparen skulle ha varit lite mer aggressiv när det gäller väntan på service.
Har du väntat så länge som över 1 månad, så kan du börja med att gå dit och klaga ordentligt eller ringa in och kräva dina pengar tillbaks. (... eller t.ex be om att få prata med butikschefen)
Ett tips är annars som digiart skrev att kontakta konsumentverket när sådant inträffar.