Visa ett inlägg
Oläst 2004-02-12, 23:43 #5
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by WN@Feb 12 2004, 20:05
Det är en editering enligt regel 7

7. Personangrepp eller smutskastning av företag får ej förekomma. Använd konstruktiv kritik så det även framkommer vad som är bra, WN ska fungera som bollplank. Kritik skall baseras på fakta.

Att ha ett inlägg med titeln "akta er för företagsnamn" är smutskastning i våra ögon.

Dessutom har jag som ansvarig utgivare fått endel telesamtal sista tiden av folk som inte gillar vissa trådar så vi städade lite, ju mer vi växer ju mer måste vi sköta sådana saker, jag håller med dem folk som J a j j a, T o r b j ör n H e l l e r s t a d, med flera att vissa trådar inte följer PUL och att delar av ansvaret är mitt.

Jag håller med om att jag kanske skulle skrivit nåt om det i tråden, men nu vet ni varför.

Jag är övertygad om att alla förstår min situation.

WN
Okej, att vi följer lagarna här på WN är något som är en förutsättning för att forumet ska kunna bedrivas på ett seriöst sätt. Är absolut bra att ni ser till att detta efterlevs.

Tror att en förklaring till redigeringen, i form av ett inlägg i tråden, skulle förebygga mot den typen av brister mot ex.vis PUL.

Tack för förklaringen.