 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 213
|
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 213
|
Kan inte riktig se relevansen i vad dom har för kunder?
Det känns för mig helt oviktigt, det som berör mig är hur jag har blivit behandlad av dom inte hur dom behandlar andra.
Visst dom kanske sköter allt alldeles utmärkt för sina större kunder men för det så får man inte glömma bort den stora massan av kunder som ligger på hotellet.
Har pratat med flera personer som ligger på dedikerade servrar på Webcows som inte har haft några som helst problem, men då har ju också kostat på sig lite mer än den stora massan av kunder har gjort.
Jag anser att man ska ta ansvar för den verksamhet man har annars så ska man inte ha den, som det ser ut nu så erbjuder dom sina tjänster till alla som är beredda att betala en peng för att använda dom. Då ska dom också ha den kompetens och personal som krävs för att ta hand även om dom.
|