Visa ett inlägg
Oläst 2006-05-04, 12:13 #9
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Jag har personligen går i Skolor i områden som har "dålig" status, dvs både Flemingsberg, Skärholmen och Tensta. Det är aldrig bra att packa ihop människor så tätt inpå varandra som man gör i dessa områden, men det är också mycket överdrifter.

Jag har åkt hem från Alby kl 3.00, där enda gången någon har kollat läget, och har funnis folk som har tagit kontakt. Men ok, men kanske inte skall åka på den delen av tunnelbannen nätet och ha dyra märkeskläder på sej, då kan man råka illa ut, om fel människor ser dej. Det bor fler människor med problem Alby än i Äppelviken så är det bara.

Dock bör man ur handlarperspektiv vara lite mer förskitigt emot kreditkortbetalningar från dessa områden.

Jag vet inte vilket område som är värst Rinkeby eller Rosegård. Alla områden har sina problem. Men å andra sida är 100 ggr roligare och gå handla i t.e.x Skärholmen än Vällingby, just för det fanns en loppmarknad där, som man kunde köpa massa mög på.

Jag har bott i Skarpnäck 10 år , fördelen med det området var att Konsum och ICA stängde kl 23.00 på kvällen. Sedan kommer man till förorts idyllen Huddinge Centrum där stänger allt kl 21.00 på kvällen.

USA ghetton är inte så farliga, jag har åkt buss m60 genom Harlem, det såg ut som ett svenskt över medelklass område.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat