Citat:
Det var framförallt ordvalet "proppar sidan full" jag vände mig mot ärligt talat.
|
Jo det kanske inte var det bästa ordvalet
Citat:
Nej, men varför uppmana andra tlil det när du med några små modifikationer i ditt sätt att uttrycka dig kan få det att vara positiva grejer istället?
|
Det var inte meningen att skriva det på ett otrevligt sätt. Jag ber alla så hemskt mycket om ursäkta om ni sitter och tänker att jag är en stor bitch :P
Citat:
...men ställer mig skeptisk till den stora nyttan av länkar från massa lägre rankade sidor i förhållande till arbetet.
|
Arbetet som du lägger ner är minimalt. Om du använder OnlyWire.com kan du posta till 17 social bookmarking sidor samtidigt på mindre än en minut (när du väl har registrerat dig överallt)
Det är en ganska bra början på en sida sen är inte arbetet alls i närheten över med det.
Citat:
Lägg tiden på att utveckla en kickass-tjänst istället, det ger stabilare inkomst även om 3 år.
|
Men om jag utvecklar en "kickass-tjänst" vill jag ju kunna marknadsföra den ordentligt och det är på det området jag försöker utveckla mig nu