Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-25, 10:32 #32
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by robertsson@Apr 25 2006, 09:48
Varför är admin så fega att man bytt topic från ACME till A C M E?
Har ni fått betalt från Acme eller vad är det frågan om?
ACME sitter och blåser företag på stora belopp och admin@wn låter dessa skurkar komma undan.

!PINSAMT WEBMASTER NETWORK, PINSAMT!

Om Acme hade haft rent mjöl i påsen hade man haft tillstånd från FI att bedriva sin verksamhet. Avsaknaden av detta tillstånd visar på att det finns oegentligheter.
Detta är inget unikt för just acme, när kritik av denna kaliber visas på WN så brukar jag editera.

Sedan var tråden innan jag städade den baserad på "jag har en kompis som ..." samt "jag har hört att ...".

Utöver det ansåg jag att det mestadels var konkurrenter till acme som höll denna tråd levande och för mej är det inga bra tecken. Rätt eller fel vet jag inte än men jag tar ofta det säkra före det osäkra.

Citat:
!PINSAMT WEBMASTER NETWORK, PINSAMT!
Inget unikt för denna tråd som sagt utan mer en regel än undantag när denna typ av inlägg skall få vara kvar.

§1 - Netiketten
- Personangrepp, förtal eller smutskastning av företag får ej förekomma. Använd konstruktiv kritik så det även framkommer vad som är bra, vad som kan bli bättre och hur, WN ska fungera som bollplank. Kritik skall baseras på fakta. Inga namn på privatpersoner får förekomma på forumet
.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat