|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Aug 2003
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Aug 2003
|
Hade samma erfarenheter av Lernia, jag tog först köksutbildning och därefter kock på Lernia och det var rätt soft men ändå drogs man ner av andra, det är rätt mycket matematik och så inom restaurang också, dom hade också löpande intagning på detta så folk kom och gick hela tiden.
Värsta jag varit med om var 2001 då jag tog ett gäng kurser, bl.a ECDL+ (wow) och A+ bara för att ha så slog dom ihop dessa kurser mer Lernia Hadar (Handikappade och Datorer i Arbetet), ni kan ju gissa vad följderna blev, rena rama dagcentret.
Självklart ska dessa individer också få prova på, men att sammanfoga en grupp på 10 pers med en grupp med utvecklingsstörda i varierande kunskapsnivå och intelligens var absolut det värsta någonsin jag varit med om i studieväg.
Läste om TCP/IP och ringnät i flera veckor (10-12 sidor i boken).
Efter mycket om och men fick vi individuell plan, vi fick köra på i egen takt och den gemensamma studietiden försvann helt när 70% av gruppen fick vänta på resterande.
Ordinarie Lernia togs bort och kvar blev endast Lernia Hadar de sista 3v, kursen jag tog försvann också, när det sedan var klart var alla intyg utfärdade av Lernia Hadar, det såg inte snyggt ut, vi fick dessa senare utbytta.
Nätack, ska jag köra nån utbildning så blir det inte Lernia i framtiden, det kan jag lungt säga.
Jag lider med dig
|