Visa ett inlägg
Oläst 2004-02-09, 18:47 #3
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Känner dessa grabbar väl bor i samma stad som jag och hjälper mej att sälja annonser på en av mina sidor, duktiga på SEO, det dom gör är i princip som alla vi andra gör, fast dom gör det i större skala som ett heltidsjobb.

Internationellt har detta hållt på i 7+ år, men det är först på senare tid jag sett det på svenska sökresultat i stor utsträckning, nu när Google inför filter för engelska kommersiella söksträngar ser man att det är ca 10 SEO företag som slagit sig in på svenska marknaden, "duktigast" är nåt tyskt företag.

Tycka vad man vill, men det här är ju ingen nyhet som man tittar på hur det sett ut i USA senaste 5 åren.

Se även Kelkoo, deras cachade söksträngar är väldigt dominerade i hela Europa, och får de 10 SEO företagen att framstå som småaktörer.

Tycka vad man vill om detta, vissa vinner vissa förlorar varje googleuppdatering, precis som GG brukar säga.

Jag är väl förmodligen lite skadad av att själv följt internationella marknaden noggrant, jag tycker dom är jättesmarta, men jag vet själv hur det känns när man tappar topplaseringar till SEO företag, Kelkoo och andra aktörer.

Bara att bita ihop och jobba hårdare.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat