Ämne: JX.se bra?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-21, 11:42 #48
kulmungis avatar
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2004
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem
kulmungis avatar

Reg.datum: Oct 2004
Jipppi... nu verkar allt flyta på som smör i solsken. Allt är som det har varit från början när jag
blev kund hos JX. Detta är som sagt för mig ett stort bevis på att JX vill sina kunder väl och gör
allt för att kunna just uppnå det tomas pratar om, att vara markandsledande(bäst).

Men fortfarande är det ju som en tidigare talar varit in på, även jag varit in och kommenterat.
Det får gärna komma fram lite mer fakta framöver. Alltså lite mer innnehåll i mailet som går
ut till drabbade kunder, men även kanske länk från eran sida till en driftinformationssida
där det framgår exakt vad som är för problem och vilka som är drabbade.
Detta kan jag garantera gör att ni slipper mail som, "varför funkar inte min sida?". Då kan
alla kolla driftinformationssidan och se aktuella fel eller problem. Visst detta kräver lite
extra jobb genom att någon måste uppdatera den när fel kommit, hålls på åtgärdas och är åtgärdade.
Men ställ det då åt alla onödiga mail ni slipper.

Sedan kan man ju ställa det mot är det roligt som företag att visa en sida där evt. nya kunder kan
se driftfel... Min egen åsikt i detta är att jag tror att det skulle stärka eran plats på markanden,
genom att ni vågar visa att ni har fel men även att ni håller på åtgärda dem direkt när de dyker upp.
Som sagts tidigare det är datorer vi pratar om, och alla vet att de inte alltid funkar som de ska.
Varenda webbhotelle har någon gång problem, men sedan så tyvärr tystar de flesta ner det och
sedan startas det en tråd på tex. WN med massa ordbajsande och pajkastning.

Jag tycker man ska gå med ärligheten främst(säger inte att JX ljuger, tro nu inte det), genom att man
upplyser alla om fel och problem direkt. och framförallt öppet. Det gäller att väga mot att våga
visa att man kan ha fel. Jag tror en egen sida med evt. driftfel är mycket bättre än just
en tråd på WN där man blir fullständigt skitförklarad.

Såg att någon nämt detta med PHPmyadmin det är också något som strulat för några, men det har varit
dåligt med info om detta. Visst det som ligger bakom kan inte är något som alla bör kunna läsa, men
de som är redan kund borde ju kunna få ta del av sådant. Då tex. att ni lägger in i kontrollpanelen en
sida där ni informerar om allt matnyttigt som är bra att ha. Tex. att det finns en annan phpmyadmina att använda
i detta fall.

jaja nu vart det säkert lång... men kände att det var saker jag tycker bör tryckas på...

/Fredrik Ö
kulmungi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat