Ämne: JX.se bra?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-20, 23:26 #42
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by nomicon@Apr 20 2006, 23:17
Skrev jag att JX var dåligt? Jag skrev bara att det finns andra webbhotell som är minst likabra, finns säkert en lika stor uppsjö hotell som är 100ggr sämre, var det en öm tå?
Ja det var en öm tå iom att jag anser att är det nån som alltid säger att alla hotellen på WN är seriösa så är det jag. Jämt rekommenderar jag att välja hotell i WN's webbhotellsguide.

Citat:
Vilka är det som inte bemöter kritik menar du? Kan du ge några exempel?
Anledningen till varför klagomål/supportärenden dyker upp här är väl inte så konstig, det är tidigare WN medlemmar som skriver, eller menar du att JX kunder registrerar sig på WN för att få svar på supportärende? Det visar väl isåfall på att det kanske är svårt att nå supporten?
Jag menar att större delen av likande trådar raderas på grund av WN's regler om smutskastning (Senast idag, Loopia nere?). Men även om det är smutskastning, okunskap och handhavandefel i tidigare ärenden om JX får det ligga kvar pga att jag vill det. Det jag försöker uppnå är att alla skall inse att jag inte favoriserar någon här på WN. Dock får jag höra den skiten jämt av nån anledning men ingen tar nåt exempel.

Iom ovanstående retar jag mej på att få kritik för att hålla nån bakom ryggen.

Ang supporten tror jag att många kunder håller med när jag säger att vi har väldigt lojala och flexibel öppettider på vår support. Dock är det bara Håkan som svarar i den så behöver man grymt mycket support eller inte kan vänta i kön så kanske inte JX är hotellet som passar. Om det är driftavbrott så kan man vara säker på att vi alla vet om det.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat