Ämne: JX.se bra?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-20, 20:11 #32
kulmungis avatar
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2004
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem
kulmungis avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Originally posted by Thomas@Apr 20 2006, 17:11

Mer detaljerad information kan man läsa i de driftinformations-mail som gått ut till
Vad menas med detaljerad information, detta eller:
(Och det är nästa exakt ett dygn mellan dessa mail)
I Först mailet:
vi har nu åtgärdat dessa problem med ytterligare serverkraft

I Andra mailet:
I skrivande stund arbetar vi på installation av ytterligare två servrar för att avlasta Win1.

Det andra mailet damp in dryga två timmar efter att jag skrivit ett långt mail om att det ännu inte funkat bra. Detta var efter att det funkat dåligt under hela eftermiddagen. Så jag vill inte påstå att det gick ut mail snabbt om att problemet fortfarande var kvar.

Sedan var är den detaljerade informationen, jag känner inte av att jag fått någon sådan. Det som skrev i sista mailet om problemet var två rader. Sedan var resten av mailet om ASP.Net 2.0 och Microsoft SQL. Vilket jag skiter blanka fan i, för jag vill ju fan att min sida ska funka först och främst. Allt nytt ska man skita i ända fram till att man kan ge alla kunder 100% nöjdhet. För just nu är jag inte alls nöjd, blir bara mer och mer less. och min sida har i dag funkar ungefär 5 av 100 gånger jag testat... Å det är ju så roligt när man ser detta och vet att man driver en annonssida på helt idellbasis så det är ju inte så att man sedan kan dra igång en annonskampanj för att få tillbaka sin besökare.

Jag skulle aldrig ha blivit less om detta var första gången, men det är ju itne det något mer. Utan som jag sagt så har det hållt på ett tag nu med samma problem. Det känns lite som att växtverken sedan alla kampanjer för att få in folk blev väääääldigt stor.

Även det att ni i går kväll skerv om att nya servrar skulle in, men nu är det nästa exakt 24 timmar sedan det mailet och jag personligen märker då inte av att det skulle vara några nya servrar i drift... Sidorna är seg eller helt döda...

EDIT:
bara för att jag skriver att det inte funkar som verkar det lovande just nu genom att sidan börjar flyta på som den ska.... Jaja stårt fortfarande för det jag pratar om...
kulmungi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat