Kan också lägga mig i skaran av folk med lite delade åsikter.
Jag hoppade över till JX för någon månad sedan efter att ha legat på ett annat webbhotell
vilket hade mer problemtimmar än timmar med icke problem... Alltid några småsaker som strulade.
I början funkade JX klockrent, de hjälpte till att flytta domäner lägga upp konton m.m. och allt
gick i en ransande fart. Jag hoppade på när de första gången körd kampanj i början av detta år.
Sidorna har rullat på i rasande fart och har alltid varit tillgängliga(frånsett mindre driftstörningar).
Men,men, sedan de körde deras 1 års jubileum så har allt bara gått nerför. Även antalet
besökare av min sida(då ej p.g.a. folk slutat besöka min sida för dåligt innehålle). Min sida
har till och från varit helt omöjlig att nå. Och detta har vi fåt förklarat över mail, att de haft
problem med överbelastning och att nya servrar installerats. Vilket jag ger ett stort tummen upp på
detta visar att de gör allt för att få upp kapacitet och göra att sidorna blir lika snabba. Även det att
de ofta är snabba att gå ut med info om detta.
Enda problemet är ju att detta uppdaterande inte verkar hjälpa. Min sida är fortfarande väääääldigt seg.
Mailade senast i går kväll JX om detta och strax efteråt kom det ett mail om att de skulle lägga upp nya servrar.
Tänkte att jag ger det några timmar i dag för att se vad det ger, men tyvärr inget verkar hjälpa sida
är fortfarande väldigt seg, och tidvis omöjlig att nå. Men vi får väl se vad som händer. Jag hoppas
på att det blir bättre för snart börjar man känna att snälla jag försvinner och övergår till surhet....
Som sagt det är ett bra Webbhotell vilket funkar klockrent och erbjuder väldigt mycket för
pengarna man betalar per månad. ... Bara de kommer över denna tröskel av kapacitetbrist som
de verkar lidit av nu en tid.
Jag saknar också länk på sidan till driftinfo, men jag skulle tippa på att det är:
http://www.jx.se/driftinfo/ som gäller...