Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Mar 2004
|
Jag har lite blandade åsikter om JX.
För oss "vanliga" kunder funkar det inte lika bra. Jag har haft konto på jx i ca 6 månader och jag har behövt ringa supporten drygt 10 gånger för att saker inte fungerat. Det är mycket problem och det är ofta problem.
Dels har servrarna varit nere då och då och dessutom har det varit mycket problem med kontrollpanelen och funktioner som inte fungerat som utlovat.
Supporten kan stundtals vara svår att få tag på. Antagligen funkar inte telefonerna alls eller så är det ingen som svarar. På hemsidan anges öppettiderna till 10-18. När man ringer anges öppetttiderna till 11-18 men det har hänt att jag ringt vid 12 och det har varit stängt. När man kommer fram ska man ange sitt kundnummer men mitt kundnummer innehåller 2 bokstäver, hur göra?
Som positivt kan jag säga att jx försöker åtgärda problemen så fort som möjligt. Man får ofta mail med information vad som händer och varför det händer. När man kommer man fram på telefon får man svar snabbt och hjälpt direkt.
Vid senaste samtalet idag fick jag besked att det faktist finns en adress med driftinformation, trots att jag letat på hemsida har jag inte hittat nån länk till den sidan, varför inte lägga länken ut så kunderna får se driftinformationen?
|