Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-16, 13:59 #10
Pasi Pasi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2006
Pasi Pasi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Originally posted by Joel@Apr 15 2006, 18:13

Citat:

Om man blir ej godkänd på TD, finns det ingen möjlighet att söka igen, på nytt vid ett senare tillfälle?
Jadå, detta är fullt möjligt men ska som sagt bara användas när du har skäl att tro att de kan ändra sitt beslut. (t.ex om du gjort förändringar på sajtens innehåll.
Utdrag ur FAQ på Td.se:
Citat:
Kan jag ansöka på nytt om min första ansökan blev nekad?
Ja, ansök gärna på nytt om du önskar att din webbsida blir granskad på nytt.
Om du vill ansöka på nytt måste du lägga till yterliggare en webbsida på ditt konto. För att göra detta:
1/ logga in
2/ klicka ändra webbplatsinfo
3/ klicka registrera en till webbsida
4/ fyll i dina uppgifter igen
5/ gå till det programmet som du önskar ansöka till igen – där ser du en drop lista som du använder för att välja din nya site
6/ ansök igen som vanligt.
(Notera at du bör döpa din nya webbsida till ett namn som särskiljer denna från din tidigare. Exempelvis om din webbsida heter ShoppingSE kan din nya webbsida heta exempelvis ShoppingSE2. Självklart har URL:en samma benämning.)
/Joel

Det är inte så att ni blandar ihop två olika saker nu? Det du citerar är TDs policy om man blir nekad att gå med i en kampanj, dvs annonsören har nekat dig. Det förutsätter att man redan fått sin webbplats godkänd av TD.

Hur det funkar med att söka om, om man får nej, känner jag inte till. Men där har robertsson redan uttalat sig.
Pasi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat