Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-12, 11:13 #4
zorans avatar
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
zorans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by jomper@Apr 1 2006, 12:33
Fler och fler av de som är intresserade av att köpa annonser mailar och säger att de vill bli uppringda.

Svårt att kombinera för mig som har ett vanligt dagjobb också där jag nästan alltid sitter hos (dyrt betalande) kunder och jobbar.

Hur gör ni andra? Jag försöker hålla mig till att sköta all kontakt via mail, det går lättare att sköta då man slipper ringa folk på kvällarna och dessutom lätt kan smyga in lite sådant mailande under arbetstid samtidigt som det känns lite halvoseriöst att inte vilja ringa upp.

/j
Min sambo ska snart öppna en webbutik. Telefonkontakt KOMMER INTE PÅ FRÅGAN. Knappt kommer email-kontakt på frågan. Visst kan man tycka att det är bra att kunna ställa massa frågor, men butiken sambon har kommer vara fulllastad med all information en kund behöver ha. Det är ganska förståligt att priserna kan hållas nere ifall man har så lite administration som möjligt.

Idag har hon email-adress på sidan. Frågor som kommer till henne är redan besvarade i informationen på siten. Men ändå ställer folk frågor. Den administrationen är onödig. Att lägga ner 2 timmar på något speglar sig alltid i priset.

Så, nej. När jag ska handla något som har väldigt bra pris, förväntar jag mig ändå viss reduktion på service. Jag kan inte ha båda och. Vill jag ha bra service och är pratglad på kvällarna, då vänder jag mig till någon annan och kanske betalar dubbelt.

Så kontentan är, antigen höjer du dina priser, säger upp dig på ditt dagjobb, och pratar på, eller så fortsätter du med gott samvete.
zoran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat