Citat:
Originally posted by micke_nkpg@Apr 11 2006, 13:53
Svar från Loopia idag på frågan om varför det nu inte går att registera annan .eu domän när man inte fått de som man hade förhandsbokat
Citat:
Anledningen till att detta inte längre är möjligt är att det rör sig om ett
väldigt stort antal domännamn. Vi har därför inte möjlighet att göra
förändringar i beställningarna manuellt utan vi kommer göra
återbetalningarna per automatik istället. Skulle vi behandla alla
beställningar manuellt skulle vi ha en väldigt lång behandlingstid.
Återkom gärna om du har några frågor eller funderingar.
Mvh
Carl-Fredrik Björck, Support
|
Snacka om att inte hålla vad man lovar DÅLIG STIL
Jag skulle vilja uppmana till BOJKOTT av detta vedervärdiga webbhotell som inte håller vad de först lovar
|
Jag tycker Loopia fungerar mycket bra överlag och priserna på domänregistreringar är inte att klaga på. Visst att de ändrade sig i det här fallet men de måste ju ta hänsyn till oväntade kostnader.... Man får ju hur som helst pengarna tillbaka.