Citat:
Originally posted by subudesign@Apr 11 2006, 00:34
Men du bara klagar ju. Än har du inte sagt något som skulle vara någon verklig kritik.
Det e det första webhotellet jag haft där det inte tagit 5 minuter att ladda in en sida de sista 10 dagarna i månaden för att man gått över trafikgränsen och rekommenderar helt klart tjänsten. Klart att det inte skulle funka om www.yahoo.com tyckte de skulle köra över deras lina men enligt avtalet så e det fri trafik så länge man inte lägger filer för att dela ut dem utan relevans till sidan man har.
|
Att jag bara klagar?
Varför är det inte rätt att hoppa på eller kritisera en "bedragare" som Web10?
Jag menar, säga vad du vill - men fri trafik finns inte. Om jag skulle driva den tjänst jag vill driva på din host så skulle min webbplats nästan garanterat bli nedstängd ganska snabbt.
Varför tror du själv att ditt webbhotell bara använder 50% av sin kapacitet, är svinbilliga, dugligt snabba och erbjuder "obegränsat med trafik" (

)? Jo, det ska jag tala om för dig. De kastar ut alla kunder som använder "för mycket" trafik.
Just Web10 skriver ju ganska tydligt att du inte har obegränsat med trafik, de hänvisar ju överallt till deras danska avtalsvillkor där det upprepade gånger påpekas att du inte får använda hur mycket trafik du vill.