Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 433
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 433
|
Vi tecknade ett test abbonomang på Bra Film i Januari.
Bokade 3 filmer i deras lista, fick en film levererat.
Denna film tittade vi på och skickade tillbaka på 3 dagar.
Efter det väntade vi på nästa film, men det kom ingen på länge.
Vi tänkte inte mer på det.
Förra månaden kom det 2 fakturor från Bra Film.
Jag mailade och bestred dessa då jag inte fått mina 4 gratis hyr filmer som jag skulle få.
Dom sa att jag inte skickat tillbaka min första film, så dom har inte skickat någon ny.
Jag sade upp abbonomanget omedelbart.
Då mailade dom mig och sa att abbonomanget löper vidare tills dom fått den första filmen, (som jag skickat tillbaka för över 1 månad sedan)
Idag kommer det en ny faktura från dem.
Samt meddelar dom att det läggs på 50:- per faktura i påminnelseavgift från den förra räkningarna.
Hur skall jag gå tillväga med dessa utpressare?
Skall jag genom mitt företag skicka en motfaktura till dem?
|