Visa ett inlägg
Oläst 2006-04-09, 16:11 #6
s7eam s7eam är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2005
s7eam s7eam är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Originally posted by tartareandesire@Apr 9 2006, 15:37
Tror de flesta redan känner till sina lokala pizzerior. Dessutom finns pizzeriaguiden.se/com vilken dock verkar ganska misslyckad.... Pizzeriaguiden.org och .net finns också lediga, därtill de enklare och förmodligen bättre pizzerior.org och .net.
Det är upp till dig som utvecklare/markandsförare att göra något vettigt av den här idén.
Tänk också på att konkurrensen är nyttig och man ska inte vara rädd att konkurera.

Hade jag varit rädd när jag satsade på webbutvecklingsyrket för mer än 7 år sen när det
även då fanns många duktiga webbprogrammerare och designers hade jag ju aldrig gett mig
in på det här. Men idag lever jag bra på det.

Det viktiga är att ha ett mål. Jag har skrivit uppe vad domänen kan användas till.
Är du rädd att konkurera mot andra och tror inte på idén självklart ska du inte köpa domänet.
Tror du på idén och har tid och lust att jobba hårt så köper du det domännamnet och utvecklar
en webbpats och tjänar pengar.

Så enkelt är det och snälla lägg ned med "Det finns redan". ICA och Konsum fanns redan men så
kom Tyskarna med sina matbutiker här i Sverige och tjänar en jäkla slant dom med.
s7eam är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat