Ursäkta mig, men det finns inget oseriöst med mitt företag. Den här affärsidén har jag sugit på sen förra sommaren och när jag äntligen kommer igång så blir man kallad oseriös av nån lallare bara för att jag lagt till länkar till min sajt i signaturen på olika forum. (Enl SEO så är inlänkar till en sajt bra för sajtens placering i SERPs om du inte redan visste det)
Som hubbert sa i sitt inlägg, om du vill veta vad det handlar om så bör du kolla upp den ansvariga ögonläkaren istället. Han heter Nusret Bas och har många gånger varit med i turkisk TV för att svara på frågor om just ögonsjukdomar och laseroperationer. Anledningen till att jag valt att förmedla tjänster till just den kliniken är för att jag ansåg att han var den som hade mest erfarenhet och bäst renommé av de ögonläkare jag haft kontakt med. Syftet med hela "paketet" är semester+ögonoperation med betoning på kvalitet. Läs mer om ögonläkaren här:
http://www.nusretbas.com/english.htm
Min fru gjorde sin ögonoperation i Istanbul förra året och jag kan tala om för alla godtrogna svenskar som tror att de svenska läkarna är bäst i världen att det finns faktiskt privatsjukhus runt om i världen som håller högre klass än svenska sjukhus.
FYI: Att åka till Turkiet för att fixa ögonen är stort i Tyskland, Holland, England och Danmark mfl men är rätt nytt för svenskar än.
Till Andrres: Köp&Sälj-idén lever än. Turkiets internetanvändning kommer öka markant kommande åren pga demografin i landet. Hälften av landets befolkning är 30 eller yngre. (Detta motsvarar ca 35 miljoner individer.)
Om någon vill mig nåt så är ni välkomna att maila mig med frågor istället för att baktala mig på ett seriöst forum.
/Habil