|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Apr 2005
|
Själv har jag på en veckas tid fått två samtal från samma tidning som vill sälja prenumerationer trotts att jag tydligt sa att jag inte var intresserad första gången de ringde och jag är med i nix.
Hade faktiskt kunna tänka mig att skaffa den tidningen någon gång i framtiden (i dagsläget har jag den på jobbet så läser den där), men efter detta kommer jag aldrig någonsin att överväga att skaffa den.
Företag som ringer och försöker pracka på mig saker medför bara att jag aldrig använder dem igen.
För två år sedan så hade jag tv genom ett företag som även erbjöd bla telefoni, som alla vet så år ju företag som man redan är kund hos tyvärr ringa och göra reklam för andra tjänster. När de ringde mig sa jag att jag inte är minsta intresserad av deras telefoni som är alldeles för dyr om man jämför med vettiga företag och jag sa att jag aldrig mer vill att de ringer mig för att göra reklam, är jag intresserad av någon av deras tjänster så hör jag av mig till dem och om de ringer mig igen för att försöka sälja saker så kommer jag genast att byta tv leverantör till någon av deras konkurrenter. Jag bar hon som ringde att lägga in detta på min kundinfo så att inga missförstånd skulle uppstå. Hon bara visst inga problem det fixar jag.
Två månader senare ringde de från samma företag och försökte på nytt sälja på mig deras tele, jag informerade dem om att de just förlorat en tv kund...
|