| 
				
				 Nykomling 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Reg.datum: Jan 2006 
					
					
					
						Inlägg: 25
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	| 
			
			 Nykomling 
			
			
			
			
				 
				Reg.datum: Jan 2006 
				
				
				
					Inlägg: 25
				 
				
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 
			
			Ja, du har helt rätt. Den här kunden _behöver_ en spark i baken. MEN det har redan gått två veckor efter förfallodatum, och jag har varit alldeles för snäll. (Kanske för att jag känner personen ifråga). Förra fakturan jag skickade betalade han 33 dagar efter förfalodatum, och lovade att det inte skulle hända igen. Nu känns det lite som om det kvittar. Han håller ju inte sitt löfte hehe. Jag ska ha betalt så fort som möjligt :-}
		 
		
		
		
		
		
		
	 |