Citat:
Originally posted by nocturnal@Mar 28 2006, 11:17
jag hittade tråden på google så ursäkta mig om den är otroligt gammal
har hört från säkra källor att Swebase ska börja erbjuda serverövervakning till både sina webbhotellskunder och andra kunder utanför Swebase nät, de har använt tjänsten länge och ska nu släppa den så att andra får använda den också, som standard ska där finnas e-post notifiering och flera olika internettjänster bland standardtjänsterna för endast 49sek i månaden fast jag är inte säker på det priset, det sista jag hörde var att deras grafiker gjorde reklambanners som skulle finnas på deras webbsida och där ska man få mer information, det ska i vilket fall som helst vara ett lågt pris och sen ska man kunna lägga till sms stöd samt så kan de skriva egna moduler för kunder med speciella behov för internettjänster tex om de har en internettjänst som inte finns med i listan med standardtjänster eller om de vill ha utökad övervakning på en tjänst som tex att man loggar in i ftp med ett användarkonto istället för att bara se så att ftp servern tar emot anslutningar, jag är programmeraren som skriver dessa tjänster och därför vet jag så mycket om det, jag sätter dock inte priser men jag har hört att det ska kosta från 49sek i månaden för varje server, säg gärna vad ni tycker så kan jag vidarebefodra era åsikter
http://swebase.com/ deras webbsida
|
Användning av punkt (.) ökar läsbarheten betydligt.