Visa ett inlägg
Oläst 2006-03-22, 23:03 #56
blixtsystems blixtsystems är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
blixtsystems blixtsystems är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Originally posted by tdh@Mar 14 2006, 10:22
Glada entusiaster är ju kul, men de är just det - glada entusiaster. Skall webben bara bestå av sådana så sänker vi nivån rätt rejält, det vore en förlust för alla. Missförstå mig rätt, jag läser flera hobbysidor och är en frekvent förespråkare av opensource, men det är inte direkt vad som driver marknaden och höjer ribban.

Vi behöver kommersiellt gångbara webbplatser, redaktionella såväl som rent tjänstebaserade, eftersom det behövs en budget för att göra ett bra jobb i väldigt många fall.
Jag vet inte varifrån du fick intrycket att jag skulle anse att det inte även behövs proffs.
Om du läser igenom diskussionen igen så ser du vad jag försökte få sagt.
Är man ett proffs så måste man klara av att anpassa sig till verkligheten...är man inte ett proffs så är man inte beroende av reklamintäckter för att driva sin sida.

Det finns inte många sidor som jag tycker är speciellt bra som drivs huvudsakligen med reklam.
De är vanligen av mindre värde för mig än amatörsidor.
Men däremot finns det sidor och tjänster jag använder där jag på andra sätt bidrar till en professionell verksamhet som drivs av vakna entreprenörer som har varit genialiska nog att anpassa sig efter hur kunderna tänker istället för att drömma om att kunderna skall anpassa sig till hur de önskar att folk skall använda och bidraga till deras sidor.
blixtsystems är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat