Citat:
Ursprungligen postat av K-Fluffie
Citat:
Ursprungligen postat av MWMedia
Om vi håller det här nere i Danmark..  (Malmö).
Så kan jag ordna det praktiska, men jag räknar med att dom flesta sitter i 08-området..
Så det är kanske lämpligast att en träff där!?
|
Skulle vara kul att för en gångs skull inte ha det i 08 men de flesta sitter ju i 08-området och vill inte gärna åka ner så långt även om jag skulle tycke det och jag bor 14 mil norr om Stockholm. =/
|
att ha det i stockholm handlar ju mycket om en praktikalitet som ni säger. jag bor t.ex. 100 mil norr om stockholm och att först ta mig ner till sthlm och sedan vidare till malmö gör att det inte skulle vara aktuellt för mig längre.
iomed att stockholm ligger ungefärligen "i mitten" av sverige.. (jaja, sundsvall) så är det ganska bra placering rent strategiskt. det var ju inte för intet som stockholm hamnade där det hamnade rent historiskt och handelsmässigt sett
i övrigt har ju även många företag sina huvudkontor där som ni säger.
frågan är bara vilka företag vi är intresserade av och vilka som är intresserade av oss? :blink: att specificera det och sammanställa dem borde åtminstone var ett steg i rätt riktning. fast det har du kanske redan börjat med också Jocke? eller är det lokal än så länge? är du ensam som kollat upp det, eller är det nån mer inblandad?
skulle hursomhelst vara intressant att höra hur det ligger till.
Företag som hittills nämnts som intressanta föreläsare
- Tradedoubler
- Jajja
- Telia
- Tre
- Macromedia
- Adobe
- Lunarstorm
- Blocket
- Google (Sverige)
- Microsoft
- AffiliateNetwork