Ämne: Domän
Visa ett inlägg
Oläst 2006-03-22, 17:59 #10
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Ur seo punkten kan jag tänka mig att det kan kanske skita sig lite?
Men t ex. Om man gör länkbyte med infart.se så kan man även göra länkbyte med hans andra sidor. T ex. ebutiker.se
Om jag förstår rätt, så ligger det på samma webbhotell. Det verkar ju funka för honom så varför inte funka för mig också?

Nja... vill inte lägga ut runt 400 spänn för tjejens hemsida, hon har den mest för en kul saks skull. Då duger ju ett domän namn.

Var i kontakt med Loopia angående detta, (som jag beskrev i början av inlägget) det skulle inte vara så svårt, fick lite beskrivningar om hur jag skulle göra. men fick det inte att funka. Men jag får nog försöka mig på att läsa igenom mejlen lite bättre så det blir löst. för har en egen ny sida på g, som också ska ligga på samma webbhotell.

Citaterat av Sneaky
"Det är så otroligt bra... har nu sex sidor där och alla delar på ett konto. Har man bara textsidor som inte drar så mycket bandbredd kan du ha 100 domäner på samma konto."

Men om jag har hemsidorna i själva verket på ett annat webbhotell, så borde det inte dra mer bandbredd hos loopia om jag använda tungladdad sida än textsida?
Nicke85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat