|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Feb 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Feb 2004
|
Är inte det här med återbetalnig rätt vanligt i den branschen? Jag råkade ut för exakt samma sak innan jag gick över till loopia, det var då web10 eller va de nu hette. Jag köpte ett paket och betalade för hela året, det var bara lite över 2000 kr allt som allt, men efter att under första 2 dagarna var sidorna nere 90% av tiden blev jag ilsken.
Efter ca 20 mail med supprten gick de med på att betala tillbaka allt och bad om ursäkt. Nu har det gått över 3 år och tror ni jag fick några kronor? Nej, och det värsta är det som Decibel skriver, de sa exakt samma sak, minnet sviker, vi ber om ursäkt, bla bla... Undrar om mitt minne får svika om jag får en faktura... (nu säger jag inte att Decibel ljuger, men om det inte är så, så bör någon med bättre minne ansvara för in och utbetalningar kanske?)
Jag fick inga pengar tillbaka och orkade inte mer med deras ursäkter så jag bjöd på det.
Vi får se hur bra loopia är på det nu, då jag fått betala 2 ggr för samma domän, utlovat återbetalning enligt samtal med tjejen på faktura avdelningen.. Vi får se hur de löser den biten...
|