![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Jag har 2 nomineringar till månadens-inlägg.
När får vi veta om ip-adresserna matchar? eller Jerker utbytt mot Mats i Jenna-tröja och som drag'n'droppar webbsidor till papperskorgen på skrivbordet. Vinnaren får en WN + QU t-shirt! Plus vad nu eventuella andra företag kan tänkas erbjuda. Missförstår inte detta nu, det är det bästa inlägget som räknas i form av underförståd ironi eller allmänt det mest informativa/läsvärda inlägget! Edit: Glömde "blura" IP-adresserna. Thomas |
Jag håller på zstreams, det underförstådda budskapet höjer inlägget då man stannar till och måste fundera lite på vad han menar.
Skillnaden mellan inläggen är lite som mellan amerikansk och engelsk humor. |
Citat:
Vi postar en skärmdump på inlägget. Thomas |
Citat:
|
Såhär i slutet av månaden vill jag passa på att uppmärksamma alla potentiella sponsorer av den här tävlingen att det fortfarande finns möjlighet att få en svårmatchad reklamplats på en av de mest inflytelserika medlemmarna på WN.
Om jag vinner lovar jag att ha på mig just DIN tshirts när jag chattar på WN minst 2 dagar första månaden och därefter 1 gång i månaden under följande år. (Bildbevis kan fås vid förfrågan). Vid priser utöver tshirts såsom datorer, mobiltelefoner, resor och så vidare utlovas bildbevis samt ett personligt omdöme av produkten i diplomform. Detta är ett specialerbjudande till dig som kanske säljer något på nätet. Priser i form av tjänster mottages med förbihållet att ingen garanti av nyttjande ges när naturen är sexuell. Jag kan på rak arm säga att den min kvinnliga med-kandidat inte kan matcha de här kriterierna. |
Citat:
// Mats |
Jag tror jag låter Grazzy vinna på walk over...
|
Röstar på ztream.
Hans inlägg var det bästa i tråden tycker jag. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson