![]() |
Har sett att en hel del sidor och även SEO företag har en länk till URL.biz på förstasidan och ofta även sitewide.
Har alltid undrat varför tills nu när jag fann ut att url.biz brukade ha en PR på 8 ... För er som kanske inte vet så har url.biz nu en PageRank på 0 och blev säkerligen straffade av Google. Nu undrar jag om det kanske är så smart att länka till denna, inte för att jag ska göra det men för andra som gör det. Man ska ju inte länka till "bad neighbourhood" ... |
Citat:
Enligt de kunskaper som jag har. Varför de har PR 0 låter jag någon annan svara på. /Jonas |
Hmm.
Tittade just på: http://dmoz.org/Computers/Internet/Searchi...ng/Directories/ Som är grå och inte 0 faktiskt. Kanske att den blev grå men sedan indexades igen och startar om från 0 ? |
Jadu... nu blev jag lite ställd.....
Har ingen bra kommentar faktiskt..... |
Det har hänt förr.
Vi har använt URL.biz under kanske 3 år nu för våra kunder, kul att ni hittade den nu :lol: Den kommer garanterat tillbaka med PR. |
Den har haft pr0 sedan April...
|
Är det fortfarande ide att anmäla sin sajt dit, dvs kommer deras PR öka i framtiden?
|
Citat:
|
Citat:
|
jim, kan du ge exempel på andra högrankade länksamlingar som du anser vara ok att regga sig på. tack:=)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson