![]() |
När jag läste den här tråden så blir jag förundrad... Har man slutat med matematik i skolan? Medelvärde var väl något man lärde sig i mellanstadiet typ...
|
Visst kan dom flesta som har gått ut skolan räkna med medelvärde, median osv.
Att personen som gjorde det inlägget inte visste beror kanske på glömska. :unsure: |
Citat:
|
Absolut inte för att vara rasistisk nu, men har bla märkt på farsans tjejs ungar.
När dom är hemma utan kompisar, så snackar dom "ren" svenska, men direkt dom är med kompisar, så kommer "turk"-dialekten direkt. Inte undra på att kriminaliteten är som den är idag |
Problemet är att vi har en regering som hellre vill tjäna pengar och synas i media än att göra något vettigt.
Kom nu inte med någon sossepropaganda att det skulle varit mycket värre med något annat parti. Skolan nu förtiden är alldeles för dålig. Ett av problemen är att skolan satsar inte på kvalité utan den som ansöker om minst lön får jobbet. |
Citat:
|
Det grundläggande problemet är väl att det saknas respekt både för lärare och vuxna i dagens samhälle.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Att du hade dåliga gymnasielärare kan nog ha varit otur, jag hade gamla forskare samt utbildade lärare på mitt kommunala gymnasie. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson