![]() |
verkar som om WN.se:s klocka ligger en timme före oss i Sverige av nån anledning? eller är det möjligen jag som hamnat i en parallell tidsrymd och ligger en timme bakom alla andra?
/ marcuss 23:11 |
du har rätt. :)
|
jaså då var det inte min klocka som gick fel! :)
|
Gå in på "Min kontrollpanel" -> "Foruminställningar" och välj GMT+1 samt tryck bort "justera sommar/vintertid" så ordnar det sig.
|
Nu verkar tiden vara fel igen helt plötsligt? Trots att jag sett till att det är inställt på GMT+1 och inte gjort någon ändring sedan senast jag ställde in det.
Skumt! Min klocka är då iaf 16:25. (och nu visar WN:s klocka alltså 15:25 istället) GMT+0?? EDIT: Ordnade sig visst om jag klickade i rutan som beskrev detta problem :) Citat:
|
Skapat tiden går en timme fel nu.
om man skriver något kl. 7.00 så står det att det är skapat kl. 8.00 Något för någon att fixa :) |
är det bara jag eller går klockan fel igen.....två timmar fel för mig...
|
Ställ in klockan på +2 timmar (och ha "Används sommartid och vintertid?" förkryssad) i kontrollpanelen så ordnar det sig :)
|
Skönt att du skrev det. Det lustiga är att jag har råkat ut för detta i två olika forum. Jag trodde att det andra forumet hade något fel men när jag såg det på WN börjar jag leta fel i min maskin utan att hitta något. Kan det vara en bugg efter senaste windows update?
Edit: Svarade på Fredriks inlägg. Marcus, jag har rätt inställningar. /Janne |
jo, fick lösa det så...kändes lite "fel" bara.....
men men, då var det inte bara ja som var ute o cyklade :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson