![]() |
Någon som har lust att lämna lite (konstruktiv) feedback på sidan http://www.vco-systems.com?
Färger? Navigering? mm. |
Överskådligt, enkelt och lättnavigerat.
Lite mycket vitt till vänster om "systems" i logo, är lite jobbigt att läsa. "Om vårat system" Kanske ändra till "Om vårt system". Annars bra jobbat :) |
Loggans vita radiella gradient i bakgrunden är avskuren på samtliga sidor. Gör loggan lite större och gör gradienten något mindre.
|
Min första tanke var "macromedia?" så jag provade att öppna ett nytt fönster och skriva in deras url och när jag sedan stängde fönstret noterade jag att till och med spaltbredden var identisk :) Men sidan är väl ok.
|
Citat:
/Bengt |
Sen vet jag inte riktigt vad alla bäbis/badbilder har med bussar att göra, men det är kanske för att få sidan att verka mer personlig? ;)
|
Citat:
|
Nu blir det lite svenskalektion.
vårat -> vårt våran -> vår sammordna -> samordna EDIT: optimal vagnomlopp -> optimala vagnomlopp Råd: kopiera in texten i Word och tryck F7 (rättstavning). Word hittar inte allt och har en del avstavningsdumheter för sig men det mesta blir bra. Sen var meningen som börjar med "Till exempel göra så att man får så få tomkörningar som möjligt" inte riktigt bra. Fundera på punktlista istället. Jag skulle också byta ut "er" och "era" mot "Er" och "Era" (o.dyl.) av stilistiska skäl men det är en smaksak. Förutom de småsakerna var det en bra och lättnavigerad sida. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson