![]() |
Yo.se byter agare och blir Mosms.com.
Nagra forbattringar: - 80% stardardprovision, upp till 90% - 50 ore istallet for 56 ore per utskickat sms - Mojligheten att gora SMSutskick - Mojligheten att gora SMStjanster med 40 och 50 kr kostnad Vet inte om det kommenterats tidigare har pa WN men sag att jag fatt nyhetsbrev fran yo med denna info ganska nyligen. Ber om ursakt om det redan finns en trad lr sa om det har pa WN. |
Men vad säger lagen om oönskad reklam om detta.
Jag har haft konto hos Yo tidigare. Men avslutade detta. Alltså är jag inte berättigad till att få nyhetsbrevet eftersom jag inte är medlem där längre. Citat:
|
Det första Yo gjorde när de lanserades var ju att spamma halva .se. Jag fick mail innan jag visste om att de fanns.
|
Mosms, inte ett snyggt namn direkt, men resten verkar väl ha förbättrat sig då antar jag..
|
Jag tolkar det som att någon stavat fel till moms varje gång jag ser det :)
|
Jag läser det som moss-moss... börjar irritera mig på hur jag tolkar den svenska grammatiken :)
|
MOSMS = Mobile Originated SMS för er som inte är insatta i branschen. Ganska kul dock att de kör med MT-billing (Mobile Terminated)..
|
Någon som vet hur mycket det köptes upp för?
|
Det är fortfarande samma ägare på domänen & samma admin som snackar i forumet vad jag har hört iaf.. så något ägarbyte verkar inte ha skett, samma bolag verkar stå bakom.
|
Citat:
Sedan om dom skall gå internationellt så kan dom glömma Yo.com osv. Det var nog det dom tänkte på också |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson