![]() |
app
Jag gjorde en blogg igår natt. Tänkte att ni kanske ville se den Wink. Det är grå jag vet men det är lite blått också ^^ Jag vet inte riktigt vad jag kan säga om den, men här är adressen: http://marcus.aroodonline.net |
Dina "Nästa" och "föregående"-knappar bör endast dyka upp om det finns mer eller tidigare innehåll!
För lite information om hur detta kan göras rekommenderar jag att du söker efter "Pagination tutorial" på antingen google eller kollar runt på phpfreaks.com. |
Hoppas bara att du har nåt vettigare att skriva än typ "idag matade jag katten och drack en öl". Det är ingen jävel som bryr sig om det.
|
Se till så att nästa- och föregåendeknapparna finns på samma ställe hela tiden. Dvs jag ska inte behöva flytta på musen för att bläddra igenom dina olika inlägg.
Förslagsvis sätter du knapparna ovanför texten istället. För övrigt ser det snyggt ut! |
Specifiera vilken bakgrundsfärg du vill ha till bodytaggen. Annars kan det bli fel i vissa browsers. Jag ser till exempel en grå bakgrund, men jag antar att den ska vara vit?
EDIT: Upptäckte just kommentarerna, kanske visa dem till vänster om själva texten på startsidan istället? Göra en div med scrollbar ovanför(z-axeln) draken, så kan du kanske sätta liten lätt opacity på den.. och "visa/dölj kommentarer" med lite javascript. |
tack för all kritik, ska titta på det när jag får tid!
|
Jag gillar designen, den är enkel och bra. Dock skulle jag vilja se en liten lista med rubrik och datum för de senaste inläggen i din blogg.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson