![]() |
Undrar vad jag ska göra med sidan, Alltså jag vill inte sälja sidor som jag ville för ut, har ni några ideér ?
|
Jag har en liten mall jag brukar följa när jag köper domäner.
Korrekt förfarande: 1) Idé. 2) Köp domän. För att ytterligare tydliggöra bifogar jag en liten mall över hur man inte skall göra. (Observera att detta är det felaktiga förfarandet). Felaktigt förfarande: 1) Köp domän. 2) Idé. |
Citat:
Felaktigast förfarande: 1) Köp domän. 2) Strunta i att ens försöka komma på en idé. |
Citat:
Gör något vettigt istället, som t.ex. följ grazzy. Försök istället komma på en idé och gör något av det. |
Citat:
Det är till att ha tålamod. ;) (var har båtar med det här att göra?) |
hade en idé men den orkade jag inte följa ffs.
kan ni kanske gå lite ON TOPIC nu! |
Citat:
Citat:
|
Eller varför inte:
1) Köp domän 2) Släng upp sida med idé-formulär så att besökarna som mot all förmodan surfar in på din domän kan ge förslag på vad sidan skall innehålla |
Sulle: Tråkigt att se att din idé inte höll på det sättet du hoppast. Jag hade dock inte varit så snabb med att försöka kränga den eftersom du antagligen inte lär få mer än vad den kostade att registrera.
Håll fast på domänen och avakta lite. Försök komma på något som du känner att du kan arbeta vidare med eller så släng upp ett formulär så folk kan lämna kommentarer om det hela. |
- Gratis webhost för klansidor?
Tryck in en smidig reklam som inte stör alltför mycket. Vad jag vet är klansidor väldigt snåla och köper inte hosts själva. - Lista över klansidor i olika spel? Länkarkiv eller topplista |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson