![]() |
Hej,
Anledninen till jag skriver detta är att jag skulle vilja ha en liten listning på samtliga siter och bolag där man kan ladda ner mp3 låtar som man betalar för. Priserna spelar ingen större roll. Någon som kan några? |
www.poplife.se har en del.
|
CDON och iTunes...(?)
|
www.bengans.cd
digital.skivhugget.se www2.ahlens.com blipbeat.blip.se www.musicshop.se musikshop.gp.se www.homedownloads.se audio.musicbrigade.com www.millimilli.com Som du ser är de flesta av dessa butiker i grund och botten samma med olika utseende. |
Samtliga sajter? Det blir ju några tusen... Så det är ingen speciell genre du är ute efter? Populärmusik tex?
|
Citat:
Tack för alla tips, fler önskas =) |
Jag har kodat en liten sådan sajt själv så jag har kollat runt en del på de sajter som finns då det gäller elektronisk musik.
Jag är väl inte så nöjd med min egen lilla hobby sajt som den är nu och skall väl inte plugga den här som något slags bra exempel, men det är den som ligger i min profil för den som är nyfiken. www.beatport.com är en av mina favoriter. Användarvänlig, snygg och funkar smidigt. www.audiojelly.com är också rätt bra. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson