WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Adsense, utbetalning av pengar via check (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=8243)

ZaInT 2005-05-31 15:13

Ja, jag ska precis få min första utbetalning från Google AdSense och har lite frågor.
För det första, hur lång tid brukar det ta innan checken kommit fram till lilla Sverige?
När man sedan får den, kan man lösa in den på en vanlig bank, eller måste man hitta något specialställe?
Vad kostar det att lösa in checken?

Mvh

Dune2k 2005-05-31 15:21

Citat:

Originally posted by ZaInT@May 31 2005, 15:13
Ja, jag ska precis få min första utbetalning från Google AdSense och har lite frågor.
För det första, hur lång tid brukar det ta innan checken kommit fram till lilla Sverige?
När man sedan får den, kan man lösa in den på en vanlig bank, eller måste man hitta något specialställe?

Mvh

Ja du det brukar ta nån vecka ca att få hem checken tror jag sen går det att lösa in den på banken tex föreningssparbanken dom tar 125kr per check.

Standout 2005-05-31 15:37

Det är smidigare att välja direkutbetalning till konto?

ZaInT 2005-05-31 15:44

Citat:

Originally posted by Standout@May 31 2005, 15:37
Förra månaden gjorde jag det, då tog det ca. 2 veckor för dem att konstatera att det hade skitit sig och att det inte gick att betala till mitt konto.
Orkar inte vara betatestare, jag vill ha mina pengar bara :P

HenrikAI 2005-05-31 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av ZaInT
Citat:

Ursprungligen postat av Standout

Förra månaden gjorde jag det, då tog det ca. 2 veckor för dem att konstatera att det hade skitit sig och att det inte gick att betala till mitt konto.

Då har de bättrat sig, det här var första gången jag fick pengarna direkt till kontot. Pengarna kom idag.

ZaInT 2005-05-31 20:08

Citat:

Originally posted by HenrikAI@May 31 2005, 15:46
Då har de bättrat sig, det här var första gången jag fick pengarna direkt till kontot. Pengarna kom idag.
Vilken bank använder du?

HenrikAI 2005-05-31 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av ZaInT
Citat:

Ursprungligen postat av HenrikAI

Vilken bank använder du?

Nordea.

Max 2005-05-31 21:52

Jag har SEB och har fått in pengar utan problem.

magiana 2005-05-31 22:17

Inga problem här heller. Använder Nordea.

Citat:

Det kan löna sig att fråga flera banker för att få ett bra pris. Annars kan du söka i tidigare trådar efter detaljerade svar. Där finns mer info.

nosnaj 2005-05-31 22:22

Första gången jag tog ut pengar.
Funka kanon direkt, har Nordea.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson