![]() |
Från att ha legat i topp med de flesta av mina nyckelord, så har jag nu fått se flera av dem försvinna från Googleplaneten. Många andra har ramlat ner rejält. Känns rätt surt måste jag säga. :(
Är det någon annan som upplevt det här under de senaste dagarna? |
red:
OK, mitt inlägg var inte så värdefullt... Vad är det du har gjort som fungerade tidigare men inte nu? |
|
Let the whining commence!
|
Hoppas detta är till fördel för mig =)
|
Vad är det ni pratar om egentligen? Den 16 maj noterade jag i stort sätt en dubblering av antalet besökare på mina sajter utan innehåll...
Jag blev nyligen portad av Google på den domänen med mest trafik. Alla andra sajter är mer eller mindre under uppbyggnad. Därmed trodde jag att jag skulle förlora all AdSense inkomster men i stället för att få 3 cent för ett klick har jag fått 90 cent! Mina AdSense inkomter har minskat, ja... men definitivt inte så mycket som trafiken har minskat!! Med tanke på omständigheterna har jag sanslöst många förstaplaceringar på alla möjliga och omöjliga sökord... Som jag inte alls har registrerat eller engarerat mig med... (med som fortfarande har med respektive verksamhet att göra) Vad är det som händer!? |
Citat:
Citat:
|
Google Update Bourbon Posted in Google News by Dayo_UK
Incremental indexing caused a false update alarm earlier in the week. However today, a cumulative effect points to a full blown update. Citat från förstasidan... men förklara gärna på svenska! http://www.webmasterworld.com/ |
Google uppdaterar något som gör att positioner förändras.
Tråden handlar mest om folk som klagar över att de tappat positioner eller om folk som klättrat uppåt. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson