![]() |
Är det någon som är intresserad av följande domäner?
famefactory.se elpriser.se garageport.se reseexperten.se flygpriser.se bionytt.se Har som mänga av Er inte tid att göra något av dessa eller att försöka sälja dem. Vad gäller famefactory så ska jag försöka ta kontakt med Aftonbladet eller Bert men jag provar den här vägen också... B) |
vad har du för besöksantal på famefactory.se
|
Citat:
Sälj den för under ATF kostnaden och du gör vinst.. |
Citat:
|
Citat:
Men det är helt ointressant. I Sverige är det så att om du inarbetar ett namn t.ex. "JOHANHAGHJOO" så kommer det klassas som ett varumärke om det är _INARBETAT_. Sen så är det faktiskt så att famefactory är otroligt känt och domänen registrerades 26/4-03. Det faller under "ond tro". Så är det och det är bara att acceptera. Famefactory aka Bert Karlsson´s circus kan ta tillbaks namnet vilken dag som helst då de känner för det. Sen att kontakta dem och vilja sälja namnet....ja, varför inte kasta mer ved i elden? Då kommer du garanterat förlora ATF, iof spelar det ingen roll för det kommer du ändå - om de vill. Men som sagt, FF kanske är ett registrerat varumärke redan då spelar det ingen roll. Men lita på mig, finns inte 1 argument varför han skall få ha kvar domännamnet. :) |
Citat:
Kollade lite snabbt genom listan på Missdomain.se och till exempel "sverigesregering.se" och "statsministern.se" är väl ganska tydligt köpta i ond tro - dvs för att sälja dem för 50 000 respektive 100 000 kr för att göra vinst på dem utan att ha ett genuint intresse av domänerna i sig. MissDomain, borde inte du ha koll på sånt här? |
Citat:
Citat:
Jag köpte en bil billigt, och sen säljer den lite dyare, så är det i ond tro. OK! Citat:
Om du vill tjäna pengar så är du OND! |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson