![]() |
Upptäckte av en ren tillfällighet att TT Spektra på eget bevåg skrivit en notis om en av mina webbplatser. Jag har i och för sig bara hittat den i en tidning hitills, men det har ändå blivit ett rejält tillskott av användare. Ska firas!
Sajten blev även omnämnd i senaste numret av PC för Alla, vilket innebar många nya användare under 3-4 dagar. Tyvärr gick det sedan ner till normal nivå igen. Får hoppas det håller i sig lite längre nu. |
Vilken webbplats var det? (nyfiken)
|
Spännande!
Jag har också blivit kontaktad av TT Spektra och de skulle göra ett reportage och ska i detta fota och ha med lite av mina produkter och URL:en till min webshop. Jag ser med spänning fram emot detta. Det vore intressant att veta till hur många tidningar TT Spektra säljer ett "normalt" reportage till... Någon som har en aning? |
Spektra, ack ja. Även mig är de vänner med.
http://www.nyhetsportalen.se/images/nyhets...gazinet_fix.jpg Tyvärr var tror jag inte att den här notisen var med i så många tidningar. Det märktes att nåt hade hänt i statistiken dock. Edit: för att faktiskt tillföra nåt, jag skulle tippa på att det kom en 5-10 extra tusen besök kanske. Men då var det bara som sagt ett par lokaltidningar som hade med den vad jag vet. Edit2: I samma veva hade även idg med i nån av sina tidningar, så ja.. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson