![]() |
Säljer lite domäner, lägg ett bud via PM.
allajobb.se sexlek.se byst.se travguide.se kopes.se nykomling.se spammare.se Även denna domän, kommer att utveckla den själv om inget bud inkommer inom rimlig framtid: resekatalog.se Säljer även dessa sidor inkl domän: aktuellt.nu kika.se |
ville inte hitta var med på kika..?
|
Jag valde bort de och skulle ta in eniro men hade inte den tiden att lägga ner som krävdes.
|
ok, har kika något avtal med eniro att få betalt per sökning?
|
Vi har börjat denna diskusion med Eniro men kom aldrig till skott. Det är just varför jag känner att jag inte har den tiden som krävs då all min tid upptas av andra projekt. Dock verkar det inte svårt att få de gå med på detta. Min tanke med kika.se var att göra något liknade som leta.se gjort. Har man iden är domänen perfekt och kan generera en hel del pengar.
|
Citat:
Vi måste meddela att vi har nu varit tvungna att upphöra med det samarbete vi genom Tradedoubler hade med en aktör för att låta er hitta telefonnummer på nätet. Vi återkommer med mer information inom kort. " Låter som om hitta.se inte gillade upplägget tycker jag, eller? |
Så var det inte heller, men kika.se hette annat innan och det är det de inte gillade... Jag valde att ge bort den domänen till de utan att bråka och det uppskattade de. Därför finns det säkert möjlighet att dra igång ett samarbete med de om man så vill.
|
allajobb.se håller jag på och förhandlar om nu så denna är så gott som borta. Det finns även fler intressenter på resekataloge.se 6 personer visat intresse.
|
allajobb.se SÅLD
|
spritbutik.se
alkoholbutik.se dessa 2 är också till salu eller så kan jag tänka mig något samarbete, kom med bud eller förslag. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson