WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Comission Junction stängt? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=6581)

villjam 2005-03-08 00:15

Kommer inte åt www.cj.com varken från exlorer, opera eller genom olika webpryxys. Har de lagt ned eller?

logicfive 2005-03-08 00:16

Hmm, jag kommer åt sidan utan problem.

Filip 2005-03-08 00:43

Citat:

Originally posted by villjam@Mar 8 2005, 00:15
Kommer inte åt www.cj.com varken från exlorer, opera eller genom olika webpryxys. Har de lagt ned eller?
Jag hade det problemet tidigare, när jag körde Telia ADSL. Nu när jag har BBB, så kommer jag in på sidan.

villjam 2005-03-08 01:02

Citat:

Ursprungligen postat av Filip
Citat:

Ursprungligen postat av villjam

Jag hade det problemet tidigare, när jag körde Telia ADSL. Nu när jag har BBB, så kommer jag in på sidan.

Måste vara något sådant. Fler sidor som jag har samma problem med. Får bara upp att de inte existerar. Skumt och jag har ingen aning om hur jag ska fixa det!?

Filip 2005-03-08 11:17

Citat:

Citat:

Originally posted by -Filip@Mar 8 2005, 01:43
Citat:

Måste vara något sådant. Fler sidor som jag har samma problem med. Får bara upp att de inte existerar. Skumt och jag har ingen aning om hur jag ska fixa det!?

Försök att ta kontakt med Telia och be dem lösa problemet. Eller är det så att CJ har blockat användare från Telia?

villjam 2005-03-08 12:31

Citat:

Ursprungligen postat av Filip
Citat:

Originally posted by -villjam@Mar 8 2005, 01:02
Citat:

Originally posted by -Filip@Mar 8 2005, 01:43
Citat:

Försök att ta kontakt med Telia och be dem lösa problemet. Eller är det så att CJ har blockat användare från Telia?

Måste vara en udda inställning i min dator. Har provat både från BBB och genom telia.
Jag skyller allt på SP2 ;)

mypay 2005-03-08 12:38

Telia, winXP, SP2 - cj.com funkar fin fint =)

villjam 2005-03-08 13:18

Citat:

Originally posted by mypay@Mar 8 2005, 13:38
ok.. då skyller jag på fujitsu-siemens!

PKaze 2005-03-08 15:42

Citat:

Citat:

Ursprungligen postat av mypay

Jag har telia, winxp och en Fujitsu-Siemens (laptop), och jag kommer in. :)

Jag kör med winxp version 2002.

villjam 2005-03-08 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av PKaze
Citat:

Originally posted by -villjam@Mar 8 2005, 13:18
Citat:

Ursprungligen postat av mypay

Jag har telia, winxp och en Fujitsu-Siemens (laptop), och jag kommer in. :)

Jag kör med winxp version 2002.

Men.. den kan ju omöjligt bero på mig. Nu förstår jag ingenting.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson