![]() |
|
Fel forum kanske?
On topic: Ser väl helt okej ut. |
Vad konstruktivt! :P
Nej, men allvarligt. Varför bara okej? Utveckla! Vad är dåligt? |
Dåligt är i för sig att sidan ser ut som tusentals andra. Den är för blek. Namnet sysn dåligt helt enkelt och framför allt så får man inte budskapet vad sidan erbjuder när man kommer in på den. Framsidan är ju tråkig. Man vill bli intresserad för att komma vidare och det gör man inte tyvärr.
|
Tråkig design, man har ju liksom sett den fyrahundratrettiofem gånger innan... Dessutom är det tråkiga färger. Testa att ha lite "mörkare" färger samt gör den mindre fyrkantig.
|
Håller med föregående talare, ljusa och bleka färger. Skulle behövas ett lyft.
Sedan verkar inte ip-nummret till din CS-server vara speciellt korrekt, "192.168.0.100:27015". |
Du har ett bra domännamn.
|
Jag tycker den ser bra ut, men lite oklart vad dess syfte är, är det bara att visa vilka domäner du har och informationssidan om dig själv? (inget fel i det iofs) Den känns helt enkelt lite tunn innehållsmässigt.
Designmässigt är det lite för ljusa färger i text och länkar för att den ska vara riktigt funktionell, man måste anstränga sig för att se vad det står. Bilden i toppnavigeringen kanske du skulle alternera beroende av menyval, antingen andra bilder eller kanske en färg för varje val, dvs göra en blå, röd etc version. Edit: Ps: kollar du min sajt så ser du något som är riktigt tunnt både design och innehållsmässigt ;) |
IMHO: Ganska stora likheter med "Björns" sida.
Jmfr: *http://www.hoglind.org/ *http://www.webbstudio.com/ I övrigt så tycker jag nog att den ser precis ut som alla andra sidor inom "webberiet" Alltid samma boxdesign mer eller mindre. Killen med "lemondesignen" här på WN (har glömt adressen) är ett lysande undantag. Svårt att läsa för mig, önskar att du krämade på kontrasten mellan bakgrund och färgerna. Ja, vad vet jag egentligen? Jag är ingen designguru precis, - Ett par reflektioner och tankar från mig i alla fall. Mvh /Stefan |
tycker du har rippat Björns sida, uppenbart
Varför posta för kritik här när Björn är här också? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson